Dissabte passat van finalitzar els tallers d’art dirigits a la primera infància, una iniciativa que ha permés a nombrosos xiquets i xiquetes gaudir d’una experiència creativa enriquidora.
Al llarg de les sessions, els participants han pogut explorar diferents formes d’expressió artística, afavorint el seu desenrotllament emocional, sensorial i creatiu. L’art en estes primeres etapes no sols estimula la imaginació, sinó que també contribuïx al desenrotllament integral dels més xicotets.
Des de l’organització volem destacar l’excel·lent acolliment d’esta activitat, així com l’entusiasme i la participació activa dels xiquets i xiquetes.
Així mateix, expressem el nostre més sincer agraïment a la professional Olga Esteban per la seua dedicació, sensibilitat i gran faena al capdavant dels tallers.
També volem agrair a les famílies la seua col·laboració i confiança, fonamentals per a l’èxit d’esta proposta.
Sens dubte, ha sigut una experiència molt positiva que esperem poder repetir en futures edicions.


































